دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1386)
نویسنده = %D8%B3%DB%8C%D8%AF %D8%B9%D9%84%DB%8C %D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA
تعداد مقالات: 3
An Analysis of the User's Interpretation of the Product; Comparative Study of Experience Design and Reception Hermeneutic
دوره 16، شماره 41 ، دی 1401، ، صفحه 310-323
چکیده
The product resulting from the design process can be depicted as a text carrying the meaning whose readers are its users. Among the prominent theories dealing with the category of the meaning in the text, the reception hermeneutic in epistemology, and the experience approach in design, have been discussed in this research. This study aimed to find out whether ... بیشتر«کنش پژوهی اخلاقی» به مثابۀ فصل مشترک «تربیت پژوهی» با «طراحی پژوهی»
دوره 16، شماره 40 ، آبان 1401، ، صفحه 168-180
چکیده
هدف: پیوند حکمتهای «تربیت» و «طراحی» درگرو مترتب شدن هنجارهای اجتماعی بر آنها و وجود ارتباط ذاتی میان عناصر «حقیقتجویی» و «کنش محوری» و همچنین وجود مضمون مشترکِ «پویایی ... بیشترواکاوی بنیانهای فلسفی «دیزاین» بهمثابه کنش تکنولوژیکی به کمک معانی مستتر در مفهوم بینامتنی «تخنه»
دوره 16، شماره 39 ، شهریور 1401، ، صفحه 696-711