Journal of Philosophical Investigations
تصویرگری به مثابۀ ابزار آموزشی فلسفه به کودکان: تحلیل تصویرنوشتار در سه اثر از شل سیلوراستاین و ولف ارلبروش
تصویرگری به مثابۀ ابزار آموزشی فلسفه به کودکان: تحلیل تصویرنوشتار در سه اثر از شل سیلوراستاین و ولف ارلبروش

فیروزه شیبانی رضوانی؛ مریم بختیاریان

دوره 16، شماره 39 ، شهریور 1401، ، صفحه 96-112

https://doi.org/10.22034/jpiut.2022.52604.3306

چکیده
  این مقاله به ­صورت کیفی کاربرد تصویرگری در کتاب کودک را به ­عنوان میانجی دریافت عقلی و تفکر انتقادی معرفی می‌کند تا اهمیت آموزش فلسفه­‌ورزی به کمک تصویرگری را نشان دهد. آموزش فلسفی از طریق کتاب‌های ...  بیشتر
The Relationship between Psychology and Phenomenology: an analysis based on Husserl’s views
The Relationship between Psychology and Phenomenology: an analysis based on Husserl’s views

مریم بختیاریان؛ فاطمه بنویدی

دوره 15، شماره 36 ، آبان 1400، ، صفحه 245-258

https://doi.org/10.22034/jpiut.2021.48054.2982

چکیده
  The relationship between an independent scientific discipline called psychology with phenomenology that presents the methodology and method together is an excuse for investigating the relationship between Husserl and Brentano’s thoughts. Although their relationship is come from different sources, according to Husserl’s main problem, end, and concern ...  بیشتر