Journal of Philosophical Investigations
رویکردها و روش های آموزش تفکر فلسفی به کودکان
رویکردها و روش های آموزش تفکر فلسفی به کودکان

زین‌العابدین درویشی؛ علی اکبر مهتدی؛ باقر یوسف زاده؛ فرشید اشرفی سلیم کندی

دوره 16، شماره 39 ، شهریور 1401، ، صفحه 129-149

https://doi.org/10.22034/jpiut.2022.52580.3313

چکیده
  هدف: اصطلاح «فلسفه برای کودکان» به دنبال بیرون کشیدن فلسفه از وضعیت انتزاعی و آوردن آن به جامعه است. درعین‌حال می‌خواهد رویکرد جدیدی به‌نظام آموزشی ارائه دهد تا مشکلات و ضعف‌های اساسی نظام آموزشی ...  بیشتر