Journal of Philosophical Investigations
آموزش تفکر انتقادی و جایگاه باورهای معرفت‌‌شناختی در آن
آموزش تفکر انتقادی و جایگاه باورهای معرفت‌‌شناختی در آن

علی اقبالی؛ ژیلا کاردان حلوائی

دوره 18، شماره 49 ، آذر 1403، ، صفحه 111-130

https://doi.org/10.22034/jpiut.2024.61480.3755

چکیده
  هدف این پژوهش، مروری تحلیلی بر تعریف تفکر انتقادی و اهمیت آموزش آن، مفهوم باورهای معرفت‌‌شناختی و نقش آن­ها در تفکر انتقادی بود.روش این پژوهش، توصیفی- تحلیلی بود. به این منظور، مقالات مرتبط با متغیرهای ...  بیشتر