بودریار، ژان. (1397). وانموده ها و وانمود. ترجمه پیروز ایزدی. تهران: نشر ثالث.
پرهیزکار، غلامرضا. (1389). واقعیت رسانه و توده در حاد واقعیت بودریار. نشریه معرفت فرهنگی اجتماعی. شماره 4: 200-179.
توفولتی، کیم. (1396). بودریار در قابی دیگر. ترجمه وحیداله موسوی. تهران: نشر متن.
جمالی، مریم. (1395). نگاه بودریار: راهی به پست مدرنیسم در گستره زیباشناسی، مقدمه محمد ضیمران، فسا: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
حقیقی، مانی. (1374). سرگشتگی نشانهها. تهران: نشر مرکز.
سلدن، رامان؛ ویدوسون، پیتر. (1392). راهنمای نظریه ادبی معاصر. ترجمه عباس مخبر. چاپ پنجم. تهران: انتشارات طرح نو.
ضیمران، محمد. (1382). بودریار و واقعیت مجازی، کتاب ماه ادبیات. شماره 70: 49-44.
منصوریان، سهیلا؛ نصری، امیر. (1395). نسبت میان پایان هنر و پایان انسان از دیدگاه ژان بودریار. مجله حکمت و فلسفه. 12(45): 104-93.
وارد، گلن. (1384). پستمدرنیسم. ترجمه علی مرشدیزاد. تهران: قصیده سرا.
Baudrillard, Jean. (2002b). The Spirit of Terrorism. Translated by Chris Turner. London and New York: Verso.
Baudrillard, Jean. (1987a). The Evil Demon of Images. Translated by Paul Patton and Paul Foss. Sydney: Power Institute of Fine Arts.
Baudrillard, Jean. (1993). Symbolic Exchange and Death. London: Sage.
Baudrillard, Jean. (1993a). Baudrillard Live: Selected Interviews. Mike Gane (ed.). London and New York: Routledge.
Baudrillard, Jean. (1994a [1981]). Simulacra and Simulation. Translated by Sheila Faria Glaser. Ann Arbor: University of Michigan Press.
Baudrillard, Jean. (1994b). Simulacra and Simulation, Michigan, MI: University of Michigan Press
Baudrillard, Jean. (1996a [1995]). The Perfect Crime. Translated by Chris Turner. London and New York: Verso.
Baudrillard, Jean. (2001a). Impossible Exchange. Translated by Chris Turner. London and New York: Verso.
Baudrillard, Jean. (2005a). The Conspiracy of Art, New York and Los Angeles: Semiotext(e)
Baudrillard, Jean (2005b) The Conspiracy of Art: Manifestos, Interviews, Essays. Sylvère Lotringer (ed.). New York: Semiotext(e) / MIT Press.
Baudrillard, Jean. (2005c). The Intelligence of Evil or the Lucidity Pact, Oxford and New York: Berg.
Baudrillard, Jean. (2018). Simulation and Simulacra, translated by Piruz Izadi, Tehran: Sales Publication. (in persian)
Coulter Gerry. (2010). Jean Baudrillard and Cinema: The Problems of Technology, Realism and History. Film-Philosophy 14.2
Haqiqi, Mani. (1995). Agitation of Signs, Tehran, Markaz Press. (in persian)
Jamali, Maryam (2016), Outlook of Baudrillard: to Postmodernism in Aesthetics, introduction by Mohammad Zaymaran, Fasa: Islamic Azad University Press. (in persian)
Luke, Timothy W. (1994). Aesthetic Production and Cultural Politics: Baudrillard and and contemporary art, in Douglas kellner (ed.) Baudrillard: a critical reader, Oxford and Cambridge: Blackwell.
Mansurian, Soheila; Nasri, Amir. (2016). Jean Baudrillard on End of Art and End of Man, Journal of Philosophy and Wisdom, 12(45): 93-104. (in persian)
Merrin, William. (2005). Baudrillard and the Media: A Critical Introduction. Publisher Polity.
Parhizkar, Ghulamreza (2010), Reality of Media and Masses in Baudrillard’s Hyperreality, Journal of Cultural and Social Knowledge, No. 4: 179-200. (in persian)
Selden, Raman et al. (2013). A Rider’s Guide to Contemporary Library Theory, translated by Abbas Mokhber, Fifth Edition, Tehran: Tarhe No. (in persian)
Toffoletti, Kim. (2017). Baudrillard Reframed: Interperting Key Thinkers for the Arts. Trans. Vahidullah Musavi, Tehran: Art Academy Press. (in persian)
Ward, Gelen. (2005). Postmodernism, translated by Ali Morshedizad, Tehran: Ghasidehsara. (in persian)
Zaymaran, Mohammad. (2003). Baudrillard and Virtual Reality, Monthly Book of Literature, No. 70: 44-49. (in persian)
ارسال نظر در مورد این مقاله