دوره 18 (1403)
دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1386)
نویسنده = اسداله خدیوی
تعداد مقالات: 4
بررسی کاربردها و چالش های متاورس در آموزش:یک مرور نظام مند
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی کاربردها و چالش های متاورس در آموزش انجام یافته است. این پژوهش از نوع کیفی و روش انجام آن ، مرور نظاممند با اساس پروتکل پریسما بوده است. میدان مطالعه پژوهش حاضر مقالات علمی چاپ ... بیشتررویکرد نظری به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
دوره 16، شماره 40 ، آبان 1401، ، صفحه 196-207
چکیده
در این مقاله سعی داریم به فلسفه تعلیم و ترِبیت نگاهی فلسفی کلی داشته باشیم. درباره تعلیم و تربیت و مراحل آن مربیان بزرگ تعلیم و تربیت سخن فراوان گفتهاند. به تعبیر آنان تنها راه رسیدن به کمال انسان در ... بیشترارزشیابی بدون تخلف، در آموزشهای آنلاین: با استناد به دو نظریه سطوح شناختی بنجامین بلوم و هرمنوتیک فلسفی هانس گئورگ گادامر
دوره 16، شماره 39 ، شهریور 1401، ، صفحه 208-219
چکیده
هدف این پژوهش طراحی الگویی برای ارزشیابی تحصیلی بدون تخلف و درعینحال رشد دهنده، با استناد به اندیشه هانس گئورگ گادامر و بنجامین بلوم است. این پژوهش که تحلیلی استنتاجی و از نوع پژوهشهای کیفی است، قصد ... بیشترپدیدارنگاری برنامه فلسفه برای کودکان(P4C) در آموزش ابتدایی ایران (سیاستگذاری، راهبردها و عمل)
دوره 16، شماره 38 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 29-61