دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1386)
نویسنده = ������������������ ��������
تعداد مقالات: 3
فلسفه تعلیم و تربیت برای آینده از دیدگاه توماس دو کُنَنک
دوره 16، شماره 39 ، شهریور 1401، ، صفحه 166-185
چکیده
توماس دو کُنَنک، فیلسوف کانادایی معاصر است که تاکنون کتاب و رسالات بسیاری چاپ کرده و تحقیقات زیادی در زمینه فلسفه و آموزش انجام داده است. آنچه برای توماس دو کُنَنک اهمیت دارد حفظ کرامت انسانی در هر زمینه ... بیشترLanguage, gender and subjectivity from Judith Butler’s perspective
دوره 13، شماره 28 ، آبان 1398، ، صفحه 305-316
چکیده
The present paper seeks to view language through the prism of gender as social practice as delineated by Judith Butler. Following up on the notion of gender as an entity distinguished from biological sex, she tends to base the notion on a set of normalizing practices that determine gender identity. For so doing, she believes that gender is discursively made or ... بیشترA Reflection on Kristeva's Approach to the Structure of Language
دوره 11، شماره 21 ، دی 1396، ، صفحه 109-117