دوره و شماره: دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 1-773 (شماره 39، تابستان ۱۴۰۱ (ویژه نامه فلسفه تعلیم و تربیت 1)) 

مقاله علمی- پژوهشی

جایگاه تخیل در تربیت اخلاقی از منظر کانت

صفحه 1-26

10.22034/jpiut.2022.52650.3319

میلاد جمیلی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ نرگس سادات سجادیه


رویکردها و روش های آموزش تفکر فلسفی به کودکان

صفحه 129-149

10.22034/jpiut.2022.52580.3313

زین‌العابدین درویشی؛ علی اکبر مهتدی؛ باقر یوسف زاده؛ فرشید اشرفی سلیم کندی


مطالعه تطبیقی زیبایی‌شناسی در اندیشه افلاطون و حکمت سهروردی

صفحه 383-394

10.22034/jpiut.2022.52041.3248

مریم ایمانی زاده شریفپور؛ سید رحمت الله موسوی مقدم؛ سیدصادق زمانی


بررسی روش‌شناسی دیدگاه‌های کتز و فیلیپس در باب تجربه دینی

صفحه 546-560

10.22034/jpiut.2022.51633.3213

سید علی علم الهدا؛ جلال پیکانی؛ عباس اسکوئیان؛ بهمن اکبری


شماره‌های پیشین نشریه

شماره انگلیسی (ویژه نامه فلسفه تعلیم و تربیت)
شماره 40 پاییز 1401 (ویژه نامه فلسفه تعلیم و تربیت 2)
شماره 39، تابستان ۱۴۰۱ (ویژه نامه فلسفه تعلیم و تربیت 1)
سال ۱۶، شماره ۳۸، بهار ۱۴۰۱